loading...

پاسارگاد تاباك |قهوه جوش| پيپ| توتون| فندك زيپو

گارانتي محصولات كافه آرتين-وبلاگ شركت پاسارگاد تاباك-بزرگترين و تخصصي ترين اسموك شاپ ايران-فروش انواع پيپ

بازدید : 845
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

از شما دوست و مصرف كننده گرامي خواهشمنديم تا قبل از اعلام هر گونه سفارش نسبت به مطالعه بخش گارانتي محصولات فروشگاه آقاي آرتين اقدام نموده و پس از آن نسبت به اعلام سفارش و يا مراجعه حضوري به فروشگاه آقاي آرتين اقدام نمائيد.

هدف فروشگاه آقاي آرتين از افتتاح اين بخش پاسخگويي و شفاف سازي نوع و چگونگي گارانتي محصولاتي است كه به فروش ميرساند. شرايط گارانتي كليه محصولات دقيقا همان چيزي است كه توليد كنندگان طرف قرارداد آن را قبول دارند و ما نيز ملزم به رعايت، دفاع از حقوق مصرف كننده و تامين نظر توليدكننده هستيم.
شرايط گارانتي پيپ ها:


از شما دوست و مصرف كننده گرامي خواهشمنديم تا قبل از اعلام هر گونه سفارش نسبت به مطالعه بخش گارانتي محصولات فروشگاه آقاي آرتين اقدام نموده و پس از آن نسبت به اعلام سفارش و يا مراجعه حضوري به فروشگاه آقاي آرتين اقدام نمائيد.

هدف فروشگاه آقاي آرتين از افتتاح اين بخش پاسخگويي و شفاف سازي نوع و چگونگي گارانتي محصولاتي است كه به فروش ميرساند. شرايط گارانتي كليه محصولات دقيقا همان چيزي است كه توليد كنندگان طرف قرارداد آن را قبول دارند و ما نيز ملزم به رعايت، دفاع از حقوق مصرف كننده و تامين نظر توليدكننده هستيم.
شرايط گارانتي پيپ ها:

كليه پيپ هاي فروخته شده به مشتريان داراي فاكتور سربرگ دار بوده و شرايط فروش نيز در ذيل همان فاكتور دكر شده است. در صورت گم شدن فاكتور صادر شده از سوي مشتري، آرشيو كليه فروش هاي انجام شده در دفاتر فروشگاه كافه آرتين موجود بوده و قابل استناد است.

۱- كليه پيپ هاي فروخته شده به مشتريان تا يك سال از تاريخ فاكتور و در صورت عدم استفاده قابل عودت به فروشگاه آقاي آرتين است. پس در صورتي كه محصولي خريديد و آن را استفاده نكرديد و يا به دوستي كادو داديد و پيپ خريداري شده هنوز استفاده نشده است ميتوانيد آنرا به فروشگاه عودت داده و وجه آن را عينا دريافت داشته يا با كالايي ديگر تعويض نمائيد. همراه داشتن فاكتور فروش ما را در اجراي خواسته شما ياري خواهد نمود.

۲- كليه پيپ هاي فروخته شده داراي يك سال گارانتي قسمت آتشگاه ميباشد. اين گارانتي صرفا شامل آتشگاه يعني قسمتي از پيپ كه در آن توتون ريخته مي شود و ميتواند در مشت شما قرار گيرد ميباشد. پس در صورتي كه مشكلي براي اين قسمت پيش آيد پيپ شما مجانا تعمير خواهد شد. قابل ذكر است كه قسمت فوقاني آتشگاه يعني جايي كه هنگام دوشن كردن پيپ در معرض آتش مستقيم ميباشد فاقد گارانتي است. در صورت سياه شدن ايت قسمت كافي است كه كمي خمير پوليش فلزات به اين قسمت ماليده و با نوك انگشت به مدت ۳۰ ثانيه مالش داده تا آثر آتش پاك گردد و سپس نسبت به پاك كردن آن با دستمال كاغدي اقدام نمائيد. تميز كردن اين قسمت با دستمال كاغذي زبر توصيه ميگردد.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
در صورتي كه پر كردن پيپ شما به درستي صورت نگيرد امكان سوختن پيپ از داخل وجود دارد و قسمت بيروني پيپ به رنگ قهوه اي تيره و متمايل به سياه خواهد شد. در اين صورت پيپ شما شامل گارانتي نخواهد بود. سوالي كه براي اكثر مصرف كنندگان پيپ وجو دارد، پر كردن درست پيپ به چه صورت است؟ مطالب پايين راهگشاي شما خواهد بود.
در صورت نياز به مشاوره ميتوانيد به فروشگاه آقاي آرتين مراجعه و از همكاران ما كمك بخواهيد. در صورتي كه قسمت بيروني پيپ شما به رنگ سياه در آمده است، ميتوانيد براي تعمير آن را به فروشگاه آقاي آرتين بسپاريد.
۳- كليه پيپ ها پس از ترخيص از مبادي ورودي كالا مورد برسي قرار گرفته و در صورتي كه پيپي معيوب باشد در قسمت فروشگاه گنجانده نشده و به توليد كننده عودت ميگردد. لذا هنگام خريداري پيپ آنرا كاملا برسي كنيد و در صورتي كه عيبي در آن مشاهده ميكنيد از فروشنده بخواهيد كه پيپ ديگري به شما بدهد. لذا در صورتي كه پيپي خريداري شد و بعد و يا قبل از استفاده بخواهيد به دليل عيب ظاهري كه در آن اتفاق افتاده عودت گردد، قابل پس گيري نخواهد بود. حتي اگر هنگام خريد عيبي مشاهد گرديد و فروشنده آنرا باطني اعلام كرد از وي بخواهيد كه در فاكتور فروش در بخش توضيحات آن را شرح دهد.

۴- اكثر پيپ ها داراي قطعات وابسته ميباشد. در صورتي كه پيپ امكان استفاده از فيلتر ۹ ميليمتر را داشته باشد داراي قطعات: ۱۰ عدد فيلتر ۹ ميليمتر، ۱۰ عدد تميز كننده و ۱ عدد بيلچه خواهد بود. اگر كه پيپ طراحي شده باشد، معمولا پيپ هاي برند و طراحي فاقد قطعات عرضه ميگردند. كافه آرتين تنها توليد كننده فيلتر بالسا در ايران است. فيلتر بالسا با جذب ۷۱% نيكوتين و ۹۰% فطات توتون، يكي از بهترين انواع فيلتر است.

۵- كليه پيپ هاي مرشام تا يك سال از تاريخ فاكتور در صورت عدم استفاده قابل عودت به فروشگاه آقاي آرتين است. پس در صورتي كه قصد عودت پيپ خريداري شده را داريد و هنوز از پيپ خود استفاده نكرده ايد ايت امر امكان پذير است. شايان ذكر است كه در صورت استفاده از پيپ مرشام، شامل هيچ گونه گارانتي نخواهد بود. براي توضيحات بيشتر به قسمت فروشگاه پيپ مرشام مراجعه كنيد.

شرايط گارانتي فندك زيپو:

۱- كليه فندك هاي زيپو تازماني كه استفاده نشده باشد (بنزين در آن نريخته شده باشد) قابل عودت به فروشگاه آقاي آرتين است. لذا در صورتي كه فندك زيپو از فروشگاه آقاي آرتين خريداري كرديد و از آن استفاده نكرده ايد و يا فندك زيپويي كادو گرفته ايد كه از فروشگاه آقاي آرتين خريداري شده و در صورت عدم استفاده قصد تعويض و يا عودت آن را داريد به فروشگاه آقاي آرتين مراجعه كنيد.

۲- مغزي كليه فندك هاي زيپو داراي يك سال گارانتي ميباشد ولي اين گارانتي شامل بدنه فندك زيپو نخواهد شد. در صورت بروز مشكل براي مغزي به فروشگاه آقاي آرتين مراجعه نموده و مغزي خود را تحويل داده تا طرف چند روز نسبت به تعمير آن اقدام گردد. روش هاي تعويض فتيله فندك زيپو در قسمت “درباره زيپو” گنجانده شده و براي تعويض فتيله ميتوانيد خودتان اقدام نموده و يا به ما تحويل نمائيد.

۳- كليه فندك هاي زيپو فروخته شده پس از ورود به فروشگاه آقاي آرتين مورد بازبيني قرار گرفته و كالاي معيوب به خريدار فروخته نمي شود. لذا در صورتي كه اشكالي در هنگام خريد در فندك مشاهده مي كنيد، از فروشنده بخواهيد آنرا براي شما تعويض كند. لذا گارانتي عودت، شامل كالاي معيوب نبوده و فروشگاه آقاي آرتين از پس گرفتن كالاي معيوب معذور است.

استهلاك پيپ در اثر استفاده:

- توصيه: نحوه پر كردن پيپ شما رابطه مستقيمي با استهلاك پيپ شما دارد. اگر كه توتون را در پيپ بسيار فشرده پر كنيد احتمال سوختن و با حتي سوراخ شدن پيپ وجود دارد. در صورتي كه پيپ خود را به صورت اشتباه پر كنيد و پيپ شما سوراخ شده و يا سياه شود، شامل گارانتي نخواهد بود.

پيپ كشيدن امري Slow Burning يا آرام سوزي است. به طور متوسط يك پيپ ميتوانيد بين ۲ تا ۲٫۵ گرم توتون را در خود جاي مي دهد و يك پيپ با توتون ۲ تا ۲٫۵ گرم به طور معمول بين ۲۰ الي ۳۰ دقيقه مي سوزد. پس توجه كنيد سوختن سريع توتون درون پيپ و پك هاي عميق و طولاني موجب خرابي جدي پيپ شما خواهد شد.

از قرار دادن توري هاي نگهداري پيپ در قسمت تحتاني آتشگاه جدا خودداري كنيد. پيپ هاي استاندارد نيازي به استفاده از اين توري ها نداشته و خود مانع ورود توتون به درون آنتشگاه ميشوند و در صورتي كه وارد قسمت چوبي دهني گردند پشت فيلتر ميمانند.

يك پيپ استاندارد در روز ميتواند بين ۳ الي ۴ اسموك داشته باشد. اگر كه استفاده شما بيش از اين تعداد است حتما از گرانول مرشام استفاده كنيد. گرانول مرشام تكه هاي كوچك سنگ مرام هستند كه زير پيپ ريخته شده و توتن را روي آن پر كرده و استفاده مي كنند. گرانول مرشام با جذب آب و قطران توتون در خود به رنگ قهوه اي طلايي در آمده و پيپ شما كمتر گرم مي شود. در نتيجه امكان تعدد استفاده از پيپ را بيشتر مي كند. حداكثر ۴ با ۵ تكه كوچك گرانول مرشام براي بار استفاده كفايت خواهد كرد.
گرانول مرشام را ميتوانيد از فروشگاه آقاي آرتين تهيه كنيد.

در صورتي كه در روز بيش از ۴ بار از پيپ استفاده مي كنيد و امكان تهيه پيپ ديگري داريد، اين امر به شما توصيه ميگردد.

منبع: سايت پاسارگاد تاباك

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 23

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 248
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 36
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 148
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 335
  • بازدید ماه : 1657
  • بازدید سال : 4530
  • بازدید کلی : 1887835
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی